Customer expectations regarding organic and healthy food
2015
Détails
Titre
Customer expectations regarding organic and healthy food
Auteur(s)/ trice(s)
Demen Meier, Christine ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Siorak, Nicolas ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Bonsch Buri Stéphanie ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Cornuz, Clémence ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Siorak, Nicolas ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Bonsch Buri Stéphanie ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Cornuz, Clémence ( Ecole hôtelière de Lausanne, HES-SO University of Applied Sciences Western Switzerland)
Date
2015-05
Publié dans
Handbook of sustainable food and gastronomy
Publié par
New York , Routledge Handbook
Pagination
7 p.
ISBN
978-0-415-70255-3
Domaine
Economie et Services
Ecole
EHL
Le document apparaît dans
Ressource(s) externe(s)