Transformation of clinical nursing practice following a caring-based educational intervention : A qualitative perspective
2022
Détails
Titre
Transformation of clinical nursing practice following a caring-based educational intervention : A qualitative perspective
Auteur(s)/ trice(s)
Bellier-Teichmann, Tanja (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Roulet-Schwab, Delphine (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Antonini, Matteo (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Brandalesi, Vanessa (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
O’Reilly, Louise (Université de Sherbrooke, Sherbrooke, Quebec, Canada)
Cara, Chantal (Université de Montréal, Montreal, Quebec, Canada)
Brousseau, Sylvain (Université du Québec en Outaouais, Gatineau, Quebec, Canada)
Delmas, Philippe (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Roulet-Schwab, Delphine (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Antonini, Matteo (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Brandalesi, Vanessa (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
O’Reilly, Louise (Université de Sherbrooke, Sherbrooke, Quebec, Canada)
Cara, Chantal (Université de Montréal, Montreal, Quebec, Canada)
Brousseau, Sylvain (Université du Québec en Outaouais, Gatineau, Quebec, Canada)
Delmas, Philippe (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne)
Date
2022-01
Publié dans
SAGE Open Nursing
Volume
2022, vol. 8, 23779608221078100
Pagination
14 p.
ISSN
2377-9608
Type d'article
scientifique
Domaine
Santé
Ecole
La Source
Institut
Secteur Recherche et Développement (Ra&D) de l'Institut et Haute Ecole de la Santé La Source
Le document apparaît dans
Articles scientifiques
Global
Global