Effects of health literacy interventions on health-related outcomes in socioeconomically disadvantaged adults living in the community : a systematic review
2020
Einzelheiten
Titel
Effects of health literacy interventions on health-related outcomes in socioeconomically disadvantaged adults living in the community : a systematic review
Autor(en)/ in(nen)
Stormacq, Coraline (Université Catholique de Louvain, Faculté de Santé Publique, Woluwé-Saint-Lambert, Belgium; La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne; Bureau d’Echanges des Savoirs pour des praTiques exemplaires de soins (BEST): a Joanna Briggs Centre of Excellence)
Wosinski, Jacqueline (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne; Bureau d’Echanges des Savoirs pour des praTiques exemplaires de soins (BEST): a Joanna Briggs Centre of Excellence; Ngoma School of Nursing, Adventist University of Central Africa, Kigali, Rwanda)
Boillat, Evelyne (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne;)
Van den Broucke, S. (Université Catholique de Louvain, Faculté de Psychologie et des Sciences de l’Éducation, Louvain-la-Neuve, Belgium)
Wosinski, Jacqueline (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne; Bureau d’Echanges des Savoirs pour des praTiques exemplaires de soins (BEST): a Joanna Briggs Centre of Excellence; Ngoma School of Nursing, Adventist University of Central Africa, Kigali, Rwanda)
Boillat, Evelyne (La Source School of Nursing, HES-SO, Lausanne;)
Van den Broucke, S. (Université Catholique de Louvain, Faculté de Psychologie et des Sciences de l’Éducation, Louvain-la-Neuve, Belgium)
Datum
2020-01
Veröffentlich in
JBI Evidence Synthesis
Band
2020, vol. 18, no. 7, pp. 1389-1469
Umfang
81 p.
ISSN
2689-8381
Artikeltyp
scientifique
Domaine
Santé
Ecole
La Source
Institut
Secteur Recherche et Développement (Ra&D) de l'Institut et Haute Ecole de la Santé La Source
Das Dokument erscheint in
Veröffentlichte Artikel
Global
Global