Management of intangibles : application of the dynamic marketing capabilities concept to explanation of upward expansion trend to “hyper luxury” in Swiss watchmaking industry
2018
Einzelheiten
Titel
Management of intangibles : application of the dynamic marketing capabilities concept to explanation of upward expansion trend to “hyper luxury” in Swiss watchmaking industry
Autor(en)/ in(nen)
Bashutkina, Maria (Haute école de gestion Arc, HES-SO Haute Ecole Spécialisée de Suisse Occidentale)
Courvoisier, François (Haute école de gestion Arc, HES-SO Haute Ecole Spécialisée de Suisse Occidentale)
Courvoisier, François (Haute école de gestion Arc, HES-SO Haute Ecole Spécialisée de Suisse Occidentale)
Datum
2018-07
Veröffentlich in
Proceedings of the 2018 Global Marketing Conference
Verlag
Tokyo, Japan, 26-29 July 2018
Umfang
8 p.
Vorgestellt auf
2018 Global Marketing Conference, Tokyo, Japan, 2018-07-26, 2018-07-29
ISSN
1976-8699
Schlüsselwörter
intangible resources ; dynamic marketing capabilities ; resource based theory ; luxury watchmaking
Papiertyp
full paper
Domaine
Economie et Services
Ecole
HEG Arc
Institut
ICME - Institut de la Communication et du marketing expérientiel
Das Dokument erscheint in
Konferenzmaterialien
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