Cognitive computing and dynamic marketing to personalize for the next generation of luxury Swiss watch customers
2018
Détails
Titre
Cognitive computing and dynamic marketing to personalize for the next generation of luxury Swiss watch customers
Auteur(s)/ trice(s)
Bendoni, Wendy K. (Woodbury University, School of Business, USA)
Bashutkina, Maria (Haute école de gestion Arc, HES-SO Haute Ecole Spécialisée de Suisse Occidentale)
Bashutkina, Maria (Haute école de gestion Arc, HES-SO Haute Ecole Spécialisée de Suisse Occidentale)
Date
2018-07
Publié dans
Proceedings of the 2018 Global Marketing Conference
Editeur
Tokyo, Japan, 26-29 July 2018
Pagination
Pp. 444-449
Présenté à
2018 Global Marketing Conference, Tokyo, Japan, 2018-07-26, 2018-07-29
ISSN
1976-8699
Mots-clés (libres)
digital marketing ; artificial intelligence ; dark data ; millennial customers ; big data ; diagnostic ; social media ; contextualized data
Type de papier
full paper
Domaine
Economie et Services
Ecole
HEG Arc
Institut
ICME - Institut de la Communication et du marketing expérientiel
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